بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

تنفیذ

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم...

آعاز دولتی جدید از امروز...

خدایا هر چه خیر است همان را به مردم عیدی بده.


دلم برای رییس جمهوری تنگ شده که وقتی حکمش را گرفت خم شد و بوسه ای بر دست رهبرش زد.دلم برای سال 84 و رییس جمهور سال 84 تنگ شده نه شخص خاص دیگر.

 

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۲)

دل تنگ نباید بود از طعن حسود ای دل شاید که چو وابینی خیر تو در این باشد
  • سید مهدی موسوی
  • دلت برای من تنگ نشده؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی