بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

روز مخصوص زیارتی امام رضا

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ


آقا سلام.

حال همه ی ما خوب است.ملالی نیست جز دوری شما.دلم برایتان تنگ است.کاش میشد بیایم پیشتان و شما را زیارت کنم.مدتهاست که نیامده ام.کاش من هم مثل خیلی ها میتوانستم...نه آقا جان این را نمیگویم.چون این را اگر بگویم ممکن است شما ناراحت شوید.لطف و کرم شما بیشتر از این هاست.ار همین راه دور میخواهم سلام بدهم.از کنار مرقد و حرم خواهرتان.من به جای شما اصلا به زیارت خواهرتان میروم.حساب و کتابش با خود شما...

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ وَ حُجَّتِکَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى

الصِّدِّیقِ الشَّهِیدِ صَلَاةً کَثِیرَةً تَامَّةً زَاکِیَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً کَأَفْضَلِ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ

پ ن:

جور نشد کمه به زیارت بروم.

کاش همیشه کودک بودیم و این گونه با امام صحبت میکردیم.خجالت میکشم الآن با این سن و سال ....

هیچ چیز ندارم .نه رویی و نه آب رویی

.

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۲)

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا..
معنار میشوی وبنای تو میشوم
مانند یک ضریح برای تو میشوم
قلب مرا به پای ضریحت گره بزن
بیمارم ودخیل شفای تو میشوم
بالم به بام هیچ کس پر نمیدهد
تایاکریم صحن وسرای تو میشوم
حتی کنار کعبه تورا میدهم نشان
قبله تویی قبله نمای تو میشوم...
ادامه دارد...
  • پورمیرزای
  • منم خیلی دلنگ آقام.یکسال و نیمه نرفتم مشهد.خیلی سخته  دوری برام
    انشاالله خدا ب زودی نسیب همه آرزومندان کنه زیارت آقامون رو
    الهی آمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی