بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

من

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ق.ظ

حالا این چند خط بهانه ایست برای اعلان زنده ماندن

چند خطی که حکایتیست از این روزهای بی قراری و دلتنگی.روزهایی که آشفته ام و درگیر.دور خودم میچرخم و چنگ میزنم به هر چه که میتواند مرا نگه دارد. چه برزخی است اینجا.شاید گاهی باید رفت تا به انتها رسید و تمام شد.نمیدانم کی تمام میشوم...

خدا می داند که چقدر خسته ام.خسته ی خسته. سکوت بهترین همنشین و همدم این روزهاست.روزهای دل تنگی و دل شکستگی.کاش لحظه ای خدا دستم را در دستش میگرفت و نوازشی میکرد و ...

نمیدانم.هر چه که هست همین است.من و تنهایی و خدایی که می خواهمش...

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۱)

سلام.
با یک سوال به روزیم...
منتظر نظرات و راهنماییهای شما...
ممنون میشم اگه سر بزنید...

التماس دعا
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی