بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

mard dard

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ق.ظ

آدمی زاد است دیگر

کاریش نمی شود کرد.گاهی آنچنان سرخوش که هیچ چیز یادش نم یآید و گاهی آنچنان دلتنگ که زمین و زمان را به هم میریزد.امروز ماننددیروز ومانند سال قبل من در خودم پیله ای تنیده ام به وسعت دریا و به تاریکی قبری که انتظارم را می شکد.من امروز دلتنگم.دلتنگ روزها و سالهای کودکیم.من امروز میخوانم مانند آن شاعری که سرود :مادر کو کبوترانم.من به دنبال گمشده ای میگردم که دلتنگی نام دارد و خودش امروز نیست.

سلام دلتنگی روزهای سرد زمستانیم

سلام آسمان آبی خاطراتم.

سلام تنها یادگار از روزهای در بدریم

س ل ا م

چه سلامی.حالا که رفته ای ونیستی 

حالا که حتی نمیخواهی بشنوی مرا

حالا که درد دارم

امروز باید بخوانم

آن مرد درد دارد.آن مرد درد دارد.آن مرد ....

کدام مرد.مردی نمانده است دیگر.افتاده.او دیگر پیر مرد شده...

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی