بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

دلواپسم

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ق.ظ

پاییز که می آید دلهره میگیرم.دلهره ای عجیب برای روزهای سخت پیش رو

پاییز که می آید میدانم که تو نیستی و من هستم و تنهایی این روزها

پاییز که می آید همه اش سرخی و زردی است

سرخی گونه ای یخ زده ام و زدی پیشانی تب دارم

پاییز که می اید میترسم که قدم بر دارم  در کوچه ای برگ ریز خاطرات

و صدای شکستن قلبی که زیر پای عابران ِ بی توجه میشکند و له می شود

پاییز که می آید سخت میشود نفس کشید

سخت می شود دید

سخت می شود حرف زد

و حرفی نمانده که بگویم برایت

همه را هزاران هزار بار گفته ام

و من این روزها انتظار میکشم

سی سالگیم را

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۲)

پاییز که می آید سخت می شود نفس کشید، سخت می شود دید، سخت می شود حرف زد ولی سهل می شود فکر کرد، پاییز چه فصل خوبی است برای فکر کردن: کجاییم؟ به کجا می رویم؟ ....
پاییز سخت است برای سردیهایش...برای زردی هایش و برای تنهایی هایش...بیخود نیست که گفته اند " پاییز بهاری است که عاشق شده است"....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی