بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

سوختن

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۴۸ ق.ظ
نه از تو میگذرم نه از خودم نه از تمام آدم هایی که صدای ادعایشان گوش فلک را کر کرده
این جا سرزمین آدم هایی است که تا هستی سواری می گیرند و وقتی نیستی پشت سرت تراوشات ذهنی شان را نشخوار می کنند
بی آنکه لحظه ای فکر کنند که بود و چه کرد.
یادم نبود بگویم از این روزها هم نمیگذرم...
بودن یا نبودن مسئله این نیست.اصلا مسئله ای نیست.
من که تمام عمر رفته را پای مشتی خواب و خیال ریختم و به اندک شیرینی این خواب مینازیدم و امروز متهمم  به هر چه زشتی و پلیدی است.
من عمری است متهمم.لطفا شما سکوت....
سکوت کن و حرفی نزن
سکوت کن و ببین
آنکه دائم هوس سوختن ما میکردی بیا ببین که آتش گرفته ام.آتشی عظیم که نمیدانم چطور توصیفش کنم
این جا سرزمین انسانهای نادان است یا سرزمین انسشانهای بی بها و یا سرزمین انسانهای نمک نشناس
....
نمیدانم چه گفتم و چه نوشتم.فقط هر چه بود بود و هست و امیدوارم  بماند یا نماند
...
مخاطب خاص ندارد
  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۲)

سلام.
وبلاگ مداحی313 افتتاح شد...

این وبلاگ عرضه کننده زیباترین سبک و شعر های مداحی میباشد...

منتظر حضور شما هستیم...

التماس دعا
  • پورمیرزای
  • سرزمین انسانهای نمک نشناس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی