بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

کتاب

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ق.ظ


آنقدر افسرده و پژمرده شده ام که هیچ انگیزه ای ندارم.خبرهایی که این چنر روز شنیده ام و رفتارهایی که از برخی از انسان ها دیده ام هیچ ررمقی برایم باقی نگذاشته است.بسته ام خودم را به کتاب.حتی به کتاب های نداشته....

از این و آن کتاب میگیرم و میخوانم.تا شاید قدری تغییر کنم.دیروز نشستم و خواندم.اگر اشتباه نکنم  رمان یا داستان 13 روز مانده به انتخابات را خواندم.واقعا کتاب ضعیف و بی خودی بود.شاید تنها 15 صفحه از این کتاب ارزش خواندن داشت که آن هم مزید بر علت خرابی حالم شد.

گاهی هم وبگردی می کنم .اما به خبرگزاری ها کمتر سر می زنم.دوستانم خوب مینویسند.اما من این توانایی را ندارم.برای همین از نوشتن هم دوری می کنم.باز هم خودم را به خواندن مسغول می کنم.پرتو هایی از اندیشه ی امام موسی صدر.قبلا پراکنده خوانده بودم.اما کتاب جالبی است با طراحی جلد زیبا و متنی روان و شیوا.

باید کمی خودم را آرام کنم.آرام آرام.اما توانش را ندارم.نسبت به خیلی چیز ها هم بی تفاوت شده ام.مثلا دیشب تیم ملی، کره ی جنوبی را برد و مشتقیم و با اقتدار به جام جهانی رفت.اما اصلا برایم مهم نبود.تنها حرکت کی روش  بلافاصله بعد از سوت پایان بود که به مربی کره تیکه ای انداخت و او را له کرد.کمی دلم خنک شد.اما...

 

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۲)

  • سید مهدی موسوی
  • خوب میشی، هنوز توی شوک هستی (((((:
    تازه شدی مثل من در یک شوک ابدی ))))):
  • مریم پورمیرزای
  • در برابر این متن فقط میشه سکوت کرد. دقیقا نمیدونم انگیزه پشت این متن چیه.چیزی ک میدونم اینه ک بعد از خوندش ی آه کشیدم. ی آه طولانی.حال هوای این روزا و این اتفاقا برای من فقط ی رنگ داره. خاکستری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی