بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

باران

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ق.ظ


امشب از خدا خواستم کمی باران بباراند.امشب از خدا خواستم کمی آرامش برایم بفرستد.کمی راحتی و کمی محبت.امشب از خدا خواستم که مرا سفت در آعوشش بگیرد و دست نوازشی بر سرم بکسد.امشب از خدا خواستم ...

گفتم خدا جان اهدنا الصراط المستقیم لطفا

خدا جان ،

من امشب سخت دلگیرم

من امشب گر نبارد اندکی باران

بر سر و دست و دلم

بیهوده می میرم.

خدا جان

من همان عبد توام

عبد فراری

روی گردان

بیا باز امشب از لطفت

مسیر راست را روزی ام گردان

--------

راست گفتم.به شدت هوس باران کرده ام.تا دلگیری این جند روز را با خود بشورد و ببرد.روزهای یختی آغاز شده است.اما به اطف معبود امیدوارم.همه رهایم کرده اند.جز او....

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی