بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

عابربانک

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۲ ق.ظ


دیشب کلی خوشحال شدم.وقتی وارد سایت بانک...شدم و موجودی حسابم رو چک کردم دیدم یه مقدار پول اون ته تهاش مونده.اما مقدار مشکوک بود.آخه 2 سه روز قبل همین مقدار به حساب یه بنده خدایی ریخته بودم و یا به عبارت دیگر کارت به کارت کرده بودم و بدهی هام رو داده بودم.ضمن اینکه تاییدیه ارسالش هم به ایمیلم ارسال شده بود.بازم شک کردم و رفتم ایمیلم رو چک کردم دیدم خبری از تاییدیه نیست.فکر کنم پاکش کرده بودم.امروز صبح اول وقت رفتم بانک.یه گردش حساب گرفتم.دیدم نوشته اصلاحیه.یعنی همه ی خوشحالی هام نقش بر آب شد.حالا باید دوباره کارت به کارت کنم.اینم از خوشحالی 1 شبه ی من.خوب شد پول شام دیشب رو جدا گذاشته بودم...

 

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۱)

سلام
ممنون از حضورتون
التماس دعا
برخی مطالب سایتتون رو خوندم
.
.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی