بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

باز هم مکبر

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۱ ق.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

اگه این جوری بخوام پیش برم باید تمام پست های ابن وبلاگ در باره ی مکبر های روستای...بشه. ا(البته این روستا در بین روستاهای اطرافش به اسراییل معروفه)امروز یه پسر بچه مکبر بود.تقریبا 7 سالش بود...اگه از سوتی های تکبیر گفتن  بین نماز بگذریم به اتفاق جالب افتاد.وقتی نماز تموم شد گفت تکبیر

الله اکبر

الله اکبر

خامنه ای رهبر

مرگ بر ضد ولایت فقیه

درود بر رزمندگان اسلام

مرگ بر شهیدان

یه دفعه ترکیدم...وای.مونده بودم چه کار کنم.اهالی مسجد حرص میخوردن.یادم افتاد که به این روستا میگن اسراییل.دیگه رفتم سجده و ....

فقط میشنیدم که میگفتن اگه اهالی شهر و روستاهای اطراف بفهمن چی میشه...؟؟؟؟

اینم موند برای همیشه....

 

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۴)

میتونید یه مجمع راه بندازید به اسم"انجمن حامیان تکبیرگو"...بااین مزیت که جنسیت وسند وسال مهم نیست

البته روستاییکه تشیف دارید خیلی پیشرفتس که به اینترنتم وصل میشه...بماند
از روستاگفتیدو..مارو یاد گذشته هامون انداختید
ناگهان چقدر زود دیر میشود...اینکه میگن ادم از لحظه بعدشم خبر نداره راسته واقعا...


این شب ها
برای آمدن صبح دعاکنیم...
مجنون؛
لی نعم باشی؛
یا
لی لا؛
من؛مجنون توام؛
وفات حضرت خدیجه (س)ام المومنین تسلیت ..
  • سید مهدی موسوی
  • سلام...
    اساسی خنده زدیم. سرت شاد و دلن خرم
  • مریم پورمیرزای
  • سلام
    کلی خندیدم.
    راستی اونجا کجاست؟ روستا رو میگم
    چرا میگن اسراییل بهش؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی