بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

زخمی

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۶ ب.ظ


این منم.این  منم  و فریادی که به تو تقدیم می کنم.از روزهای نبودنت و از روزهای سختی که این روزها در آن جاری شده ام.با تو هستم.تویی که آمدی و رفتی و ندانستی چه قدر دلگیر است رد پایی مبهم که در روبرویم روی قالی تنهایی نقش انداخته ای.

چه بی احساسند و چه  تلخ میخندند عابرانی که در کنار جنازه ی بی جانم نگاهی به قلب زخمی ام می کنند و ...

رازیست در این قلب زخمی که نه تو  ونه هیچ کس از آن با خبر نگشت.

و خدا بود که مرا می نگریست و برایم می گریست.

خرده نگیرید که اگر باز هم بگویم باران می خواهم.در این گرمای کویر.

کویر را کویر نشین میداند و گرمایش را.و لذت باران در کویر را جنازه ای خشک شده از گیاهی ناکام.

سکوت می کنم.کافی است.

 

 

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۳)

  • سید مهدی موسوی
  • )))))))))))))))))))))))))))))))))))):
    کجایند آنها که معنای کویر و کویرنشینی را درک کنند؟
    به خدا کز پس این ماتم‌ها. برنیاید همه‌ی آدم‌ها
    نه به در کوب که تکرار شود. نه به دیوار که انکار شود....

     

     دلم یک کوچه می خواهد بی بن بست
    و بارانی نم نم
    و یک خدا
    که کمی با هم راه برویم ، همین ..

    باران تکرای نمی شود\'!!
    هر وقت بیاید دوست داشتنیست،

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی