بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

پیرمرد

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۲۴ ب.ظ


بعد از تمام شدن نماز سریعا به سمتش رفتم

پیر مرد کوتاه قامت  بود و بسیار نحیف

خم شدم تا دستش را ببوسم.ممانعت کرد.اما موفق به کشیدن دستش نشد.نیت کرده بودم به خاطر تمام خوبیها و وفاداریش به نظام و انقلاب و رهبری این کار را بکنم.چه قدر دوست داشتنی است این پیر مرد با صفا

 

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی