بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

تولد

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۳۷ ق.ظ


وقتی توی این همه آدم و عالم فقط همراه اول بهت تبریک بگه یعنی  چی؟؟؟

یعنی تنها اسکل با معرفت موجود در دنیا همین همراه اوله که فکر میکنه امروز تولدمه .... آخه...

خداییش هیچ کس تنها نیست...

وقتی شماره پیامکش رو دیدم قلبم لرزید  و درد گرفت.گفتم بسم الله من که 3 روز پیش n تومن ریختم تو خندق بلای این همراه اول.تازگیا اینقدر پر رو هم شده نه تخفیف اس ام اس (باشه همون پیامک) میده نه بسته ی هدیه.فقط یاد گرفته می گه از اینکه قیض خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کرده اید سپاسگذاریم.نمیدونم حضوری برم ریخت کیو ببینم؟آها اینو میگفتم شوکه شدم.بعد دیدم که نوشته مشترک گرامی تولدت مبارک همراه اول همراه لحظه های خوش شما.

آخه لحظه های خوش یعنی اون تهدید به قطع شدن ها و اخطار دان ها؟؟؟

بازم ممنونم همراه اول

باز م تو

-----------------

بگذریم.شناسنامه ای  بزرگتر شدم.یعنی 29 سال تمام...

پیر شدم و آدم نشدم...

چه حس بدیه.دیگه اصلا ...

این سه نقطه یعنی حرفی برای گفتن نبود. الکی سه نقطه گذاشتم تا کمی فلسفیش کنم. فقط رفت.همه چیز رفت.تموم شد.باید بدونم کجا میخوام برم....

---------------------

 

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی