بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

بسم الله

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴ ق.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

این چند روز به شدت درگیرم.با خودم و تمام ذهنم.حتی این چند روز نمیدانم چطور میگذرد.خط خطی های ذهنم بیش از پیش شده و من سر دو  راهی گیر کرده ام که اصلا نمیدانم باید به راهی بروم یا نه.این چند روز سخت تمایل به فرار دارم از همه ی تعلقات و از همه ی وابستگی ها و دل بستگی ها.

گاهی میخواهم قدم بزنم و گاهی می خواهخم بدوم و گاهی هم احساس میکنم باید روی زمین بنشینم و دیگر تکان نخورم.احساس میکنم خسته ام.خیلی خسته.آنقدر که اصلا نای نفس کشیدن هم نبایدداشته باشم...

و کسی نیست این روزها سوال کند که چه مرگم است.

آشفتگی فکری دارم و توان جمع بندی و تمرکز نیست.خواستم چند خطی بدون دلیل و بی جت بنویسم تا شاید قدری تسکین پیدا کنم.

من خسته ام.خسته.

لطفا گیر ندهید...

 

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۲)

  • پورمیرزای
  • منم گیجم و خسته
    کار واسه خدا خیلییییییییی سخته
    ولی کیف داره انصافا,البته اگه تونسته باشم

    سلام من یکی از اعضای بسیج تهران غربم.

    واقعا سایتتون جالب و خوندنی بود.یکجا همه مظالبش را خواندم.

    خدا قوت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی