بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

خبر

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۶ ب.ظ


نه حرفی نه نشانی نه خبری

آمدم نبودید رفتم

دست خالی هم رفتم.چه کنم این روزها و این شب ها و اصلا تمام این ساعات بدون تو.

راستش خیلی بی معرفتم.میدانم

اما بیا و معرفت بیاموز.

اصلا اینها را بیخیالش.خودت کجایی.

دلتنگم.زیاد.

میخواهم بروم.ببر...

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۱)

چه جالب اتفاقا به ما هم پیام دادن امشب هتل استقلال شام مهمون رییس جمهور!!!!
ماکه رفتیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی