بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

بنزین

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۴ ق.ظ


اول صبح.

امروز صبح احساس کردم خیلی وضع مالیم خوبه و گاهی اوقات الکی نگران میشم.این رو زمانی فهمیدم که یه لیوان بنزین نوش جان کردم.تازه فهمیدم داداشم چی میکشیده هر وقت که از ماشین....(به بنده خدا) بنزین میکشیده و میریخته تو باک این ماشین خستمون.

اما امروز این ماشین خسته نم پس نداد و زمانی که اصرار زیاد من رو برای بنزین کشیدن دید یه لیوان بنزین پاشید در دهان و حلق مبارک تا دیگه از این کارا نکنم.ماشین جان دستت درد نکنه.مجبور شدم برم برای بنده خدایی که بنزین میخواست از پمپ بنزین بنزین بگیرم.وقتی استارت زدم و با چراغ روشن آمپر بنزینم مواجه شدم تازه فهمیدم این خسته ی بیچاره حق داشته.....

آقا دمت گرم.خوب شد بنزین ندادیا...

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی