بی و تن

روزانه ها

1392/5/28

بايد فراموشت كنم چنديست تمرين ميكنم/ من ميتوانم ميشود،آرام تلقين ميكنم

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۲/۲۹
    من

مهدی

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲ ب.ظ

بسم الله

امروز بعد از مدتها نشستم و وبلاگم رو باز کردم.البته نه فقط این رو.بلکه وبلاگ های قدیمی تر رو. اصلا یادم نبود آخرین مطلبم چیه و چی نوشته بودم. یه نگاهی بهش انداختم و بعد هم رفتم سراغ لینک های وبلاگ. شروع کردم دونه دونه باز کردن


کانون مهدویت... حرف خدا... آخر عشقا مهدی ... sms حدیث... و شیدا و ...

تا رسیدم به مهدی پرویز.

بیشتر وبلاگ های دوستام مرگ مجازی داشتن.هر کدوم حد اقل چند ماهی بود که ننوشته بودن و بعضی هاشون چند سال

اما وبلاگ مهدی پرویز!

آخرین بار پنجشنبه چهارم فروردین 1390ساعت 3:12  آپ شده بود و بعد از اون دیگه خبری نبود.خیلیا مرگ مجازی داشتن.اما مهدی پرویز مرگ حقیقی داشت.چقدر دلم براش تنگ شده.یادش بخیر.هنوز بعضی از نوشته هاش رو دارم.بعضی از شعراش رو دارم.هنوز صداش و لحنش و قدبلندش تو ذهنمه.هنوز ناراحتی قلبیش تو ذهنمه.هنوز درد دلاش تو ذهنمه

میخواستم بنویسم از بقیه ی دوستان.اما دیگه نمیشه.

...


  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۲)

خدا رحمتشون کنه
هرگز نمیرد آنکه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی